Verseny a kereskedelmi csatornák között: Az RTL és a TV2 kommunikációja

Turza Viktória Tímea (2024) Verseny a kereskedelmi csatornák között: Az RTL és a TV2 kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Verseny a kereskedelmi csatornák között- Az RTL és a TV2 kommunikációja.pdf] PDF
Verseny a kereskedelmi csatornák között- Az RTL és a TV2 kommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Turza_Viktoria.pdf] PDF
Biralat_Turza_Viktoria.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of bírálat Turza Viktória.pdf] PDF
bírálat Turza Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája a hazai vezető pozícióban lévő kereskedelmi csatornák közötti verseny. A dolgozat célja a verseny intenzitásának bemutatása különböző szempontok alapján, mint például a célcsoport, arculati változások, marketing stratégiák, valamint az alkalmazott digitális platformok és streaming szolgáltatások. Emellett a csatornák programkínálatának és a közönség elérésének összehasonlítása is szerepel, figyelembe véve a sztárok szerepét, a műsorok népszerűségét és a nézői interakciókat. A kutatás célja feltárni, hogyan alakítják a versenytényezők a két csatorna közötti küzdelmet és annak hatását a magyar televíziós piacra. Továbbá a szakdolgozat vizsgálja azon állítást, hogy a televízió a végéhez közeledik vagy még messze van attól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, RTL, streaming, televízió, TV2, vállalati verseny
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet