Turza Viktória Tímea (2024) Verseny a kereskedelmi csatornák között: Az RTL és a TV2 kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Verseny a kereskedelmi csatornák között- Az RTL és a TV2 kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Biralat_Turza_Viktoria.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 bírálat Turza Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája a hazai vezető pozícióban lévő kereskedelmi csatornák közötti verseny. A dolgozat célja a verseny intenzitásának bemutatása különböző szempontok alapján, mint például a célcsoport, arculati változások, marketing stratégiák, valamint az alkalmazott digitális platformok és streaming szolgáltatások. Emellett a csatornák programkínálatának és a közönség elérésének összehasonlítása is szerepel, figyelembe véve a sztárok szerepét, a műsorok népszerűségét és a nézői interakciókat. A kutatás célja feltárni, hogyan alakítják a versenytényezők a két csatorna közötti küzdelmet és annak hatását a magyar televíziós piacra. Továbbá a szakdolgozat vizsgálja azon állítást, hogy a televízió a végéhez közeledik vagy még messze van attól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, RTL, streaming, televízió, TV2, vállalati verseny | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 | 
| Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
