Filmek, mint márkaépítés

Baracsi Attila Péter (2024) Filmek, mint márkaépítés. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (767kB)
[thumbnail of Baracsi Attila_külső szakdolgozati bírálat.pdf] PDF
Baracsi Attila_külső szakdolgozati bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (368kB)
[thumbnail of Baracsi Attila Péter.pdf] PDF
Baracsi Attila Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (180kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom tematikáját tekintve a filmes márkaépítési lehetőségekkel foglalkozik, azon belül is a filmekben elhelyezett márkamegjelenésekkel, vagy éppenséggel azoknak cenzúrázásával, valamint a filmek saját márkás termékeinek a bemutatásával foglalkozik. Mindezt hosszas utánajárással és előzetes kutatással támasztom alá. A kutatások célja a vizsgált réteg vásárlási szokásainak megismerése a filmes termékmegjelenítések hatására. Figyelembe véve a vásárlások gyakoriságát, idejét és termékek szerinti megoszlását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: film(ek), márkaépítés, pszichológia, reklám, televízió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet