Baracsi Attila Péter (2024) Filmek, mint márkaépítés. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (767kB) |
![]() |
PDF
Baracsi Attila_külső szakdolgozati bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (368kB) |
![]() |
PDF
Baracsi Attila Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom tematikáját tekintve a filmes márkaépítési lehetőségekkel foglalkozik, azon belül is a filmekben elhelyezett márkamegjelenésekkel, vagy éppenséggel azoknak cenzúrázásával, valamint a filmek saját márkás termékeinek a bemutatásával foglalkozik. Mindezt hosszas utánajárással és előzetes kutatással támasztom alá. A kutatások célja a vizsgált réteg vásárlási szokásainak megismerése a filmes termékmegjelenítések hatására. Figyelembe véve a vásárlások gyakoriságát, idejét és termékek szerinti megoszlását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | film(ek), márkaépítés, pszichológia, reklám, televízió |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |