Schütz Aliz (2024) A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Schütz Alíz_EXRBCJ 2024..pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 30.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
bizalmas Schütz Alíz .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Schütz Alíz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozati bírálat_Schütz Alíz_241230.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (25kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing dinamikusan változó világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak az új trendekhez és eszközökhöz. A közösségi média és az influenszerek mára a food marketing meghatározó elemeivé váltak, lehetővé téve a márkák számára, hogy személyesebb és célzottabb kapcsolatot alakítsanak ki a fogyasztókkal. Dolgozatom a food marketing hatásait vizsgálja a Chez Dodo macaron manufaktúra marketingstratégiáján keresztül, különös tekintettel a közösségi média, az influenszerek és az online értékelő oldalak szerepére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chez Dodo, cukrászda, food marketing, influenszer marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |