A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül

Schütz Aliz (2024) A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Schütz Alíz_EXRBCJ 2024..pdf] PDF
Schütz Alíz_EXRBCJ 2024..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 30..

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas Schütz Alíz .pdf] PDF
bizalmas Schütz Alíz .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Schütz Alíz.pdf] PDF
Schütz Alíz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of szakdolgozati bírálat_Schütz Alíz_241230.pdf] PDF
szakdolgozati bírálat_Schütz Alíz_241230.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (25kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing dinamikusan változó világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak az új trendekhez és eszközökhöz. A közösségi média és az influenszerek mára a food marketing meghatározó elemeivé váltak, lehetővé téve a márkák számára, hogy személyesebb és célzottabb kapcsolatot alakítsanak ki a fogyasztókkal. Dolgozatom a food marketing hatásait vizsgálja a Chez Dodo macaron manufaktúra marketingstratégiáján keresztül, különös tekintettel a közösségi média, az influenszerek és az online értékelő oldalak szerepére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Chez Dodo, cukrászda, food marketing, influenszer marketing, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet