Garlati Luca (2024) A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Garlati_Luca_WXCC3T_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (8MB) |
![]() |
PDF
Garlati_Luca_kulso_biralat_BR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (48kB) |
![]() |
PDF
Biralat_Garlati_Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során a hazai diszkontláncok marketingkommunikációs stratégiáit, eszközeit, valamint azok hatékonyságát vizsgálom, különös tekintettel a PENNY üzletlánc kommunikációjára. Emellett dolgozatomban vizsgálom a piaci trendeket, valamint a fogyasztói szokásokat, preferenciákat. Utóbbi elemzéséhez online kérdőív segítségével kérdeztem meg különböző korosztályból fogyasztókat. A diszkontok marketingkommunikációjának mélyebb elemzéséhez pedig mélyinterjút készítettem Lénárt Ádámmal, a White Rabbit Reklámügynökség társ-kreatívigazgatójával. A szekunder és primer kutatások során szerzett információkból levontam a következtetéseket, és javaslatokat tettem a diszkontok, valamint a fogyasztók számára egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | diszkontáruházak, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, Penny, piaci trendek |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |