A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül

Garlati Luca (2024) A diszkontláncok marketingkommunikációja a PENNY példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Garlati_Luca_WXCC3T_szakdolgozat.pdf] PDF
Garlati_Luca_WXCC3T_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)
[thumbnail of Garlati_Luca_kulso_biralat_BR.pdf] PDF
Garlati_Luca_kulso_biralat_BR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (48kB)
[thumbnail of Biralat_Garlati_Luca.pdf] PDF
Biralat_Garlati_Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során a hazai diszkontláncok marketingkommunikációs stratégiáit, eszközeit, valamint azok hatékonyságát vizsgálom, különös tekintettel a PENNY üzletlánc kommunikációjára. Emellett dolgozatomban vizsgálom a piaci trendeket, valamint a fogyasztói szokásokat, preferenciákat. Utóbbi elemzéséhez online kérdőív segítségével kérdeztem meg különböző korosztályból fogyasztókat. A diszkontok marketingkommunikációjának mélyebb elemzéséhez pedig mélyinterjút készítettem Lénárt Ádámmal, a White Rabbit Reklámügynökség társ-kreatívigazgatójával. A szekunder és primer kutatások során szerzett információkból levontam a következtetéseket, és javaslatokat tettem a diszkontok, valamint a fogyasztók számára egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: diszkontáruházak, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, Penny, piaci trendek
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet