Latorre Cecilia Natalie (2016) A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A szolgáltató központok munkavállalói elégedettségének vizsgálata különös tekintettel az Y generációs jellemzőkre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdasági és Nemzetközi Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Shared Service Center, Y generáció, Outsourcing, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 07. 12:28 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 10. 10:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |