Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja

Szele Domonkos Tibor (2024) Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szele_Domonkos_2024.12.01.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szele_Domonkos_2024.12.01.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of fokuszcsoport-atiratok-SZD-2024.pdf] PDF
fokuszcsoport-atiratok-SZD-2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (404kB)
[thumbnail of melyinterju-atiratok-SZD-2024.pdf] PDF
melyinterju-atiratok-SZD-2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (257kB)
[thumbnail of 2_melleklet_kulso-konzulens-osszeferhetetlensegi-nyilatkozata_alairt (1).pdf] PDF
2_melleklet_kulso-konzulens-osszeferhetetlensegi-nyilatkozata_alairt (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (134kB)
[thumbnail of Szele Domonkos Tibor.pdf] PDF
Szele Domonkos Tibor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (180kB)
[thumbnail of Szele Domonkos külső bírálat.pdf] PDF
Szele Domonkos külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (186kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációs stratégiáit vizsgálja a mai zeneiparban, különös tekintettel arra, hogy a digitális platformok és a közösségi média miként alakítják sikerüket. A kutatás kvalitatív és kvantitatív módszereken alapul, beleértve interjúkat zenei menedzserekkel és rendezvényszervezőkkel, valamint kérdőíves felméréseket, amelyek a zenehallgatási szokásokat, koncertlátogatást és az előadók felfedezését elemzik.A dolgozat célja feltárni, milyen tényezők segítik a művészeket a telített underground zenei piacon való érvényesülésben, valamint bemutatni, hogyan működhet egy zenekar üzleti vállalkozásként. A kutatás hangsúlyozza az önbranding, a közösségépítés és az olyan innovatív marketingeszközök jelentőségét, mint a TikTok, miközben kitér a hagyományos promóciós módszerek szerepére is. Az eredmények rámutatnak az offline promócióról az online térbe történő átállás fontosságára, különösen a közösségi média jelenlét és a digitális stratégiák terén.A dolgozat következtetése szerint a mai zeneiparban a siker kulcsa az integrált megközelítés, amely ötvözi a hagyományos és modern marketingtechnikákat, miközben alkalmazkodik a gyorsan változó digitális környezethez. A szakdolgozat hozzájárul a zenei marketing, a közönség viselkedése és a technológiai fejlődés összefüggéseinek megértéséhez, gyakorlati tanácsokat kínálva zenészeknek és iparági szereplőknek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, eseménymarketing, marketingkommunikáció, Zenei marketing, zeneipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet