Szele Domonkos Tibor (2024) Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Szele_Domonkos_2024.12.01.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
fokuszcsoport-atiratok-SZD-2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (404kB) |
![]() |
PDF
melyinterju-atiratok-SZD-2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (257kB) |
![]() |
PDF
2_melleklet_kulso-konzulens-osszeferhetetlensegi-nyilatkozata_alairt (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (134kB) |
![]() |
PDF
Szele Domonkos Tibor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
![]() |
PDF
Szele Domonkos külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációs stratégiáit vizsgálja a mai zeneiparban, különös tekintettel arra, hogy a digitális platformok és a közösségi média miként alakítják sikerüket. A kutatás kvalitatív és kvantitatív módszereken alapul, beleértve interjúkat zenei menedzserekkel és rendezvényszervezőkkel, valamint kérdőíves felméréseket, amelyek a zenehallgatási szokásokat, koncertlátogatást és az előadók felfedezését elemzik.A dolgozat célja feltárni, milyen tényezők segítik a művészeket a telített underground zenei piacon való érvényesülésben, valamint bemutatni, hogyan működhet egy zenekar üzleti vállalkozásként. A kutatás hangsúlyozza az önbranding, a közösségépítés és az olyan innovatív marketingeszközök jelentőségét, mint a TikTok, miközben kitér a hagyományos promóciós módszerek szerepére is. Az eredmények rámutatnak az offline promócióról az online térbe történő átállás fontosságára, különösen a közösségi média jelenlét és a digitális stratégiák terén.A dolgozat következtetése szerint a mai zeneiparban a siker kulcsa az integrált megközelítés, amely ötvözi a hagyományos és modern marketingtechnikákat, miközben alkalmazkodik a gyorsan változó digitális környezethez. A szakdolgozat hozzájárul a zenei marketing, a közönség viselkedése és a technológiai fejlődés összefüggéseinek megértéséhez, gyakorlati tanácsokat kínálva zenészeknek és iparági szereplőknek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, eseménymarketing, marketingkommunikáció, Zenei marketing, zeneipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |