Maul Dalma (2024) A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
![]() |
PDF
Maul Dalma.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
![]() |
PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Maul Dalma.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (172kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az emberi kultúra és az életmód szerves része a gasztronómia, amely látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A digitális média térnyerésével a hagyományos főzési és receptkeresési szokások mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online platformok és a közösségi médiából adódó előnyök kihasználása. A gasztromédiában felbukkanó új trendek az ételek elkészítésének és bemutatásának forradalmasítása mellett jelentősen befolyásolta a fogyasztók döntéseit és szokásait az étkezés terén.Dolgozatom középpontjában Magyarország egyik legismertebb online gasztromagazinja áll, ami nem más, mint a Street Kitchen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, gasztronómia, makrokörnyezet, marketing, mikrokörnyezet, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |