A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében

Maul Dalma (2024) A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of Maul Dalma.pdf] PDF
Maul Dalma.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (278kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Maul Dalma.pdf] PDF
biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Maul Dalma.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (172kB)

Absztrakt (kivonat)

Az emberi kultúra és az életmód szerves része a gasztronómia, amely látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A digitális média térnyerésével a hagyományos főzési és receptkeresési szokások mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online platformok és a közösségi médiából adódó előnyök kihasználása. A gasztromédiában felbukkanó új trendek az ételek elkészítésének és bemutatásának forradalmasítása mellett jelentősen befolyásolta a fogyasztók döntéseit és szokásait az étkezés terén.Dolgozatom középpontjában Magyarország egyik legismertebb online gasztromagazinja áll, ami nem más, mint a Street Kitchen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, gasztronómia, makrokörnyezet, marketing, mikrokörnyezet, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet