Takács Anita (2024) Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Takács Anita bírálat 2024 KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (401kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozati_biralat_toth_martin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális marketing eszközei alapvető szerepet játszanak a zenekarok ismertségének növelésében és hallgatótáboruk bővítésében. Kutatásom célja, hogy feltárjam azokat a lehetőségeket, amelyek segítségével a zenekarok elérése hatékonyan növelhető a magyar piacon. Ennek érdekében részletesen elemeztem a márkaépítést támogató digitális marketing stratégiákat, azok alkalmazási módjait és eredményességét. Emellett vizsgáltam azokat az eszközöket is, amelyek kifejezetten a hallgatótábor bővítését célozzák, különös tekintettel a közösségi média, a streaming szolgáltatások algoritmusai, valamint a WOM (word-of-mouth) marketing szerepére.Az eredmények alapján a WOM marketing bizonyult a legeredményesebbnek, amely a zenekarok tudatos imázsépítésével és aktív közönségkapcsolattal hatékonyabbá tehető. Az online jelenlét, személyesebb tartalmak és élő események szintén kulcsfontosságúak az elérés növelésében, ezáltal a zenekar karrierjének alakításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, marketing, marketingstratégia, márkaépítés, organic, PPC, upper funnel, zeneipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |