A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata

Csordás Bernadett (2024) A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Csordás_Bernadett_KMSRLU.pdf] PDF
Szakdolgozat_Csordás_Bernadett_KMSRLU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Csordás Bernadett_HLA külső bírálat.pdf] PDF
Csordás Bernadett_HLA külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)
[thumbnail of Csordás_Bernadett_Belső_konzulens_bírálat_BNKMHK.pdf] PDF
Csordás_Bernadett_Belső_konzulens_bírálat_BNKMHK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

A Sziget Fesztivál marketingstratégiáját és a fogyasztói attitűdöket vizsgálom a dolgozatban.Főbb kutatási kérdéseim a következők: Milyen marketingstratégiát alkalmaz a Sziget Fesztivál?Milyen tényezők járulnak hozzá leginkább a látogatók elégedettségéhez a fesztiválon?Milyen fenntarthatósági törekvései vannak a Sziget Fesztiválnak, és hogyan kommunikálják ezeket a látogatók felé?Milyen jellemzői vannak a fogyasztói attitűdöknek?Milyen marketingeszközöket és csatornákat használ a Sziget Fesztivál a potenciális látogatók elérésére?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fesztivál, fogyasztói attitűdök, marketing, marketingstratégia, sziget fesztivál
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet