Csordás Bernadett (2024) A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Csordás_Bernadett_KMSRLU.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Csordás Bernadett_HLA külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
![]() |
PDF
Csordás_Bernadett_Belső_konzulens_bírálat_BNKMHK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Sziget Fesztivál marketingstratégiáját és a fogyasztói attitűdöket vizsgálom a dolgozatban.Főbb kutatási kérdéseim a következők: Milyen marketingstratégiát alkalmaz a Sziget Fesztivál?Milyen tényezők járulnak hozzá leginkább a látogatók elégedettségéhez a fesztiválon?Milyen fenntarthatósági törekvései vannak a Sziget Fesztiválnak, és hogyan kommunikálják ezeket a látogatók felé?Milyen jellemzői vannak a fogyasztói attitűdöknek?Milyen marketingeszközöket és csatornákat használ a Sziget Fesztivál a potenciális látogatók elérésére?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fesztivál, fogyasztói attitűdök, marketing, marketingstratégia, sziget fesztivál |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |