Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül

Tamás Dorina (2024) Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_EXU1D2_2024.pdf] PDF
Szakdolgozat_EXU1D2_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Tamás Dorina.pdf] PDF
Tamás Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Tamas_Dorina_Szakdolgozat_ertekeles.pdf] PDF
Tamas_Dorina_Szakdolgozat_ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban bemutatom milyen a Customer Journey a Magyar Telekomban, milyen lépései vannak. Kitérek arra, hogyan épül fel például egy szolgáltatás megrendelése során, és a technikai hátterét is megvizsgálom. Elemzem UX/UI szempontból az egyik platformot, illetve az alkalmazást is bemutatom. Feltáró kutatásom során szakértőket kérdeztem milyen a Customer Journey a Telekomban és azt az ő válaszaikkal mutatom be, illetve esik szó az Omnichannelről is. Primer kutatásom során kérdőíves megkérdezést választottam, amiben kiderült pozitív hatással van-e a digitalizáció a Magyar Telekom ügyfélútjaira, a vásárlók a Magyar Telekomban az offline vagy online vásárlást részesítik-e előnyben, illetve, hogy a felhasználóbarát platform növeli-e az ügyfelek elégedettségét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális felületek, elemzés(ek), értékelés, rendelés, ügyfél
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet