Tamás Dorina (2024) Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_EXU1D2_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Tamás Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Tamas_Dorina_Szakdolgozat_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban bemutatom milyen a Customer Journey a Magyar Telekomban, milyen lépései vannak. Kitérek arra, hogyan épül fel például egy szolgáltatás megrendelése során, és a technikai hátterét is megvizsgálom. Elemzem UX/UI szempontból az egyik platformot, illetve az alkalmazást is bemutatom. Feltáró kutatásom során szakértőket kérdeztem milyen a Customer Journey a Telekomban és azt az ő válaszaikkal mutatom be, illetve esik szó az Omnichannelről is. Primer kutatásom során kérdőíves megkérdezést választottam, amiben kiderült pozitív hatással van-e a digitalizáció a Magyar Telekom ügyfélútjaira, a vásárlók a Magyar Telekomban az offline vagy online vásárlást részesítik-e előnyben, illetve, hogy a felhasználóbarát platform növeli-e az ügyfelek elégedettségét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális felületek, elemzés(ek), értékelés, rendelés, ügyfél |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |