Szőnyi Nóra Eszter (2024) Az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenysége és annak hatása az ügyfélhűségre. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szőnyi_Nóra_Eszter_Szakdolgozat_GXFRRL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (794kB) |
![]() |
PDF
Szőnyi Nóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Szőnyi Nóra _ Külső konzulens írásos bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szépségipari szolgáltatók marketingkommunikációja kulcsfontosságú szerepet játszik a márkaismertség és az ügyfélhűség növelésében. Az ügyfélhűség különösen meghatározó a kozmetikai iparban, hiszen a konkurens szolgáltatók közti verseny intenzív, az ügyfelek könnyen válthatnak egyik szolgáltatóról a másikra. A dolgozat az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenységét és annak ügyfélhűségre gyakorolt hatását vizsgálja. A dolgozat részletesen foglalkozik a különböző promóciók és hűségprogramok hatásával az ügyfelek lojalitására, illetve bemutatja a közösségi média használatának eredményességét is. Kutatásom célja, hogy a kozmetika marketingkommunikációs tevékenységeinek hatásával kapcsolatos hipotéziseim eredményességét alátámasszam vagy megcáfoljam, amely a hasonló közönséget megcélozni kívánó szépségipari szolgáltatók számára alapul szolgálhatnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kozmetika, közösségi média, marketingkommunikáció, promóció, szépségipar, ügyfélhűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |