Bormarketing a prémium kategóriában: Gere Attila pincészete a villányi borvidéken

Bodó Réka (2024) Bormarketing a prémium kategóriában: Gere Attila pincészete a villányi borvidéken. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bodó Réka_BC54WP.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bodó Réka_BC54WP.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bodo_Reka_szakdolgozat_ertekeles.pdf] PDF
Bodo_Reka_szakdolgozat_ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (670kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Bodó Réka_BORMARKETING A PRÉMIUM KATEGÓRIÁBAN_GERE ATTILA PINCÉSZETE A VILLÁNYI BORVIDÉKEN_Kalapáti Dóra_Aláírt.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Bodó Réka_BORMARKETING A PRÉMIUM KATEGÓRIÁBAN_GERE ATTILA PINCÉSZETE A VILLÁNYI BORVIDÉKEN_Kalapáti Dóra_Aláírt.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

Magyarország borkultúrája mély hagyományokkal és kiemelkedő minőséggel büszkélkedhet, amely világszerte ismertté tette az ország borait. Dolgozatomban a Villányi borvidéket és Gere Attila Pincészetének marketingstratégiáját vizsgálom, különös tekintettel a prémium borok pozicionálására és értékesítésére. A kutatás középpontjában az áll, hogyan érhető el a hazai és nemzetközi fogyasztók érdeklődésének és bizalmának megszerzése egy ilyen kiélezett piacon. Primer és szekunder kutatási módszerekkel – kérdőíves felméréssel és mélyinterjúkkal – elemeztem a borfogyasztási szokásokat, a márkahűséget és a pincészet által alkalmazott marketingeszközöket. Eredményeim rávilágítanak arra, hogy a hiteles márkaépítés, a hagyomány és az innováció ötvözése, valamint a digitális kommunikáció kulcsfontosságú a prémium borok sikerében. A dolgozat következtetései hasznos tanulságokkal szolgálhatnak más borászatok számára is a versenyképesség növeléséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bormarketing, fogyasztói szokások, Gere Attila Pincészete, prémium borok, Villányi borvidék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet