Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre

Nagy Veronika (2024) Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy Veronika_JQR2UP .pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy Veronika_JQR2UP .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (645kB)
[thumbnail of Nagy Veronika.pdf] PDF
Nagy Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a short-form videómegosztó platformok (mint a Tiktok, Instagram Reels, vagy YouTube Shorts) tartalmainak hatásait vizsgálom a vásárlási döntésekre, valamint a fogyasztói magatartásra. Munkám során részletesen kifejtettem a témát mind a vállalati, mind a fogyasztói oldalról. Részletesen bemutattam az ilyen platformokat, előnyeikkel, hátrányaikkal és lehetőségeikkel egyaránt. A fogyasztói magatartás, illetve a vásárlói döntéshozatal is részletesebb tanulmányozásra került. Végül kutatási kérdéseimhez gyűjtöttem válaszokat egy kvantitatív kutatás keretein belül, egy általam összeállított kérdőív segítségével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus szájreklám, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, tartalommarketing, vertikális marketing, videómarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet