Nagy Veronika (2024) Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Nagy Veronika_JQR2UP .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (645kB) |
![]() |
PDF
Nagy Veronika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (149kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a short-form videómegosztó platformok (mint a Tiktok, Instagram Reels, vagy YouTube Shorts) tartalmainak hatásait vizsgálom a vásárlási döntésekre, valamint a fogyasztói magatartásra. Munkám során részletesen kifejtettem a témát mind a vállalati, mind a fogyasztói oldalról. Részletesen bemutattam az ilyen platformokat, előnyeikkel, hátrányaikkal és lehetőségeikkel egyaránt. A fogyasztói magatartás, illetve a vásárlói döntéshozatal is részletesebb tanulmányozásra került. Végül kutatási kérdéseimhez gyűjtöttem válaszokat egy kvantitatív kutatás keretein belül, egy általam összeállított kérdőív segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus szájreklám, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, tartalommarketing, vertikális marketing, videómarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |