Kazsoki Fanni Éva (2024) Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kazsoki Fanni_Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
eredetiségi nyilatkozat_aláírt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (303kB) |
![]() |
PDF
KAZSOKI FANNI_SZAKDOLGOZAT_KÜLSŐ KONZULENS_TAMÁS LÁSZLÓ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (254kB) |
![]() |
PDF
Kazsoki Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (707kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a márkaépítést és márkakommunikációt vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan segíthetnek ezek az eszközök a vállalati célok elérésében. A modern fogyasztói környezetben, ahol az információs zaj és a termékkínálat hatalmas, a márkák jelentik a támpontot a vásárlói döntéshozatalban. A dolgozat kiemeli, hogy a vállalatoknak nem elég kiemelkedő terméket kínálniuk, hanem érzelmi kapcsolatot kell kialakítaniuk fogyasztóikkal. A szekunder kutatás olyan szakemberek műveire épül, mint Keller és Bauer, míg a primer kutatás a Revolut márkáját elemzi, kvantitatív kérdőíves módszerrel feltárva, mennyire hatékony a márka kommunikációja és hogyan befolyásolja a fogyasztói percepciót.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, fintech, márka, márkaépítés, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |