Lajti Levente (2024) Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Lajti Levente - Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Lajti Levente projektmunka bírálata KKK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (631kB) |
![]() |
PDF
Lajti Levente_szakdolgozat külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (122kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az eladáshelyi reklám a dolgozatom központi eleme. Ennek készítése során igyekeztem részletesen megvizsgálni a jelenléti vásárlások jövőjét, a reklám szerepét a gazdaságban és az eladáshelyi eszközök tulajdonságait. Gyakran visszatérő elem az online vásárlások szerepe, hiszen ez egy olyan szolgáltatás, mely megjelenése óta egyre népszerűbb és összefüggésben áll az eladáshelyi reklám hatékonyságával. A dolgozatban ötvöztem a szakmai gyakorlatom során elsajátított tapasztalatokat az iskolában tanultakkal, illetve a források által használt anyagokkal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikációs eszközök, marketing, marketingkommunikáció, online reklám, reklámeszközök, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |