Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben

Lajti Levente (2024) Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Lajti Levente - Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben .pdf] PDF
Lajti Levente - Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Lajti Levente projektmunka bírálata KKK.pdf] PDF
Lajti Levente projektmunka bírálata KKK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (631kB)
[thumbnail of Lajti Levente_szakdolgozat külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Lajti Levente_szakdolgozat külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (122kB)

Absztrakt (kivonat)

Az eladáshelyi reklám a dolgozatom központi eleme. Ennek készítése során igyekeztem részletesen megvizsgálni a jelenléti vásárlások jövőjét, a reklám szerepét a gazdaságban és az eladáshelyi eszközök tulajdonságait. Gyakran visszatérő elem az online vásárlások szerepe, hiszen ez egy olyan szolgáltatás, mely megjelenése óta egyre népszerűbb és összefüggésben áll az eladáshelyi reklám hatékonyságával. A dolgozatban ötvöztem a szakmai gyakorlatom során elsajátított tapasztalatokat az iskolában tanultakkal, illetve a források által használt anyagokkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikációs eszközök, marketing, marketingkommunikáció, online reklám, reklámeszközök, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet