A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata

Süli-Csontos Adél Kata (2024) A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Süli-Csontos Adél Kata.pdf] PDF
Szakdolgozat-Süli-Csontos Adél Kata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Süli-Csontos Adél Kata.pdf] PDF
Bírálat_belső_Süli-Csontos Adél Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)
[thumbnail of Udvarosné Hajdár Lilla-Külső bírálat_Süli-Csontos Adél Kata szakdolgozat.pdf] PDF
Udvarosné Hajdár Lilla-Külső bírálat_Süli-Csontos Adél Kata szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (489kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális marketing napjainkban megkerülhetetlen eleme a vállalatok sikeres működésének. A gyorsan fejlődő technológia és a fogyasztói szokások folyamatos változása új kihívások elé állítja a vállalkozásokat, melyekre reagálva folyamatosan adaptálniuk kell marketingstratégiájukat. Különösen igaz ez az online értékesítés területén, ahol a vásárlók elvárásai és a versenykörnyezet dinamikusan változik. A PEMÜ Műanyagipari Zrt. egy több, mint 60 éves múltra visszatekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, mely a hazai műanyagfeldolgozás élvonalába tartozik. A vállalat széles termékportfólióval rendelkezik, többek között memóriahabos párnák, matracok és egyéb poliuretán termékek gyártásával foglalkozik. 2023-ban a PEMÜ Zrt. új fejezetet nyitott történetében a Cloudcomfort márka bevezetésével, amelynek keretében a cég által gyártott memóriahabos termékek közvetlenül a magánszemélyek számára is elérhetővé váltak. A Cloudcomfort márka elindítása komoly kihívást jelentett a PEMÜ Zrt. számára, hiszen a vállalat korábban elsősorban a B2B szegmensben tevékenykedett. Az új márka bevezetésével a cégnek át kellett alakítania a vállalati szférában megszokott gondolkodásmódot és a fogyasztói igényekre fókuszálva kellett kialakítania marketingstratégiáját. Ebben a folyamatban én is személyesen részt vettem duális képzés keretein belül, így közvetlen tapasztalatokat szerezhettem az új márka létrehozásának és a webshop kialakításának folyamatáról. Szakdolgozatomban a Cloudcomfort online marketingjének vizsgálatára fókuszálok, a márka bevezetése óta eltelt időszak tapasztalataira építve. Célom, hogy feltárjam azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyasztók döntését a memóriahabos termékek online vásárlása során, valamint javaslatokat tegyek a Cloudcomfort márka online marketingstratégiájának fejlesztésére.Szakdolgozatomban kvantitatív kutatási módszert alkalmazok, online kérdőíves felmérés segítségével vizsgálom a fogyasztói attitűdöket és vásárlási szokásokat. A kutatás eredményei alapján javaslatokat teszek a Cloudcomfort online marketingstratégiájának fejlesztésére, melyek hozzájárulhatnak a márka piaci pozíciójának erősítéséhez és az eladások növeléséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, e-kereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet