Borbély Dávid (2024) Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Borbély Dávid SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (698kB) |
![]() |
PDF
Borbély David - szakdolgozat biralat- belső konzulens- Ghazal Mahmoud.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (345kB) |
![]() |
PDF
Borbély Dávid bírálat_241216_114134.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (49kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban megvizsgáltam, hogy napjainkban milyen szerepe van a labdarúgó szponzorációknak. Utánajártam a különböző labdarúgó együttműködéseknek világszerte és ismertettem a szponzorációval kapcsolatos tudnivalókat. Bemutattam a labdarúgás történetét egészen a kezdetektől napjainkig. Megvizsgáltam, hogy milyen szponzori együttműködéseket ismernek a magyar emberek és azt is, hogy hogyan viszonyulnak ezekhez. Bemutattam, hogy milyen előnyökkel járhat egy szponzoráció és miként profitálhat ebből mindkét fél a legtöbbet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, labdarúgás, márka, márkaépítés, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |