Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre

Borbély Dávid (2024) Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Borbély Dávid SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
Borbély Dávid SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (698kB)
[thumbnail of Borbély David - szakdolgozat biralat- belső konzulens- Ghazal Mahmoud.pdf] PDF
Borbély David - szakdolgozat biralat- belső konzulens- Ghazal Mahmoud.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (345kB)
[thumbnail of Borbély Dávid bírálat_241216_114134.pdf] PDF
Borbély Dávid bírálat_241216_114134.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (49kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban megvizsgáltam, hogy napjainkban milyen szerepe van a labdarúgó szponzorációknak. Utánajártam a különböző labdarúgó együttműködéseknek világszerte és ismertettem a szponzorációval kapcsolatos tudnivalókat. Bemutattam a labdarúgás történetét egészen a kezdetektől napjainkig. Megvizsgáltam, hogy milyen szponzori együttműködéseket ismernek a magyar emberek és azt is, hogy hogyan viszonyulnak ezekhez. Bemutattam, hogy milyen előnyökkel járhat egy szponzoráció és miként profitálhat ebből mindkét fél a legtöbbet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, labdarúgás, márka, márkaépítés, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet