Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére

Szalai Zsaklin (2024) Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat- Szalai Zsaklin.pdf] PDF
Szakdolgozat- Szalai Zsaklin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BÍRÁLATI SZEMPONTOK_KÜLSŐ_SZALAI ZSAKLIN.pdf] PDF
BÍRÁLATI SZEMPONTOK_KÜLSŐ_SZALAI ZSAKLIN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_SZALAIZS.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_SZALAIZS.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (367kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja a különböző generációk egészségtudatosságának és médiafogyasztási szokásainak feltárása, valamint a generációspecifikus marketingstratégiák hatékonyságának vizsgálata az egészséges életmód népszerűsítése érdekében. A kutatás az egyes generációk jellemzőinek, preferenciáinak és kommunikációs csatornáinak mélyebb megértésére törekszik. A dolgozat nemzetközi és hazai szakirodalmak feldolgozásával alapozza meg a témát, majd primer kutatással, strukturált nondirektív interjúk segítségével vizsgálja a generációk véleményét. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a különböző generációk eltérő médiafogyasztási szokásai jelentősen befolyásolják egészségtudatos viselkedésüket. A kutatás megerősítette, hogy a célzott marketingstratégiák eredményesebben ösztönözhetik az egyes korosztályokat az egészséges életmódra, mint az egységes kommunikáció. A dolgozat konkrét javaslatokat fogalmaz meg a generációspecifikus kommunikációs megközelítések alkalmazására, hozzájárulva az egészségügyi prevenció és a társadalmi elköteleződés növeléséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: célzott kommunikációs stratégiák, egészségtudatosság, generációk, generációspecifikus marketing, médiafogyasztás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet