Szalai Zsaklin (2024) Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat- Szalai Zsaklin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BÍRÁLATI SZEMPONTOK_KÜLSŐ_SZALAI ZSAKLIN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
![]() |
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_SZALAIZS.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (367kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a különböző generációk egészségtudatosságának és médiafogyasztási szokásainak feltárása, valamint a generációspecifikus marketingstratégiák hatékonyságának vizsgálata az egészséges életmód népszerűsítése érdekében. A kutatás az egyes generációk jellemzőinek, preferenciáinak és kommunikációs csatornáinak mélyebb megértésére törekszik. A dolgozat nemzetközi és hazai szakirodalmak feldolgozásával alapozza meg a témát, majd primer kutatással, strukturált nondirektív interjúk segítségével vizsgálja a generációk véleményét. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a különböző generációk eltérő médiafogyasztási szokásai jelentősen befolyásolják egészségtudatos viselkedésüket. A kutatás megerősítette, hogy a célzott marketingstratégiák eredményesebben ösztönözhetik az egyes korosztályokat az egészséges életmódra, mint az egységes kommunikáció. A dolgozat konkrét javaslatokat fogalmaz meg a generációspecifikus kommunikációs megközelítések alkalmazására, hozzájárulva az egészségügyi prevenció és a társadalmi elköteleződés növeléséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | célzott kommunikációs stratégiák, egészségtudatosság, generációk, generációspecifikus marketing, médiafogyasztás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |