Geröly Rebeka Csilla (2024) A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
![]() |
PDF
Geröly_Rebeka_Csilla_Belső_konzulens_bírálat_CV17EC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a Dove szépségápolási márka marketingkommunikációs tevékenysége és kampányai, valamint ezek hatása a fogyasztókra. A dolgozat célja a szépségipar általános helyzetének, a megjelenő trendeknek és a fogyasztók felé irányuló kommunikáció sajátosságainak feltárása. A Dove marketingkommunikációs stratégiája egyedinek tekinthető, mivel eltér a hagyományos szépségipari megközelítésektől, és gyakran szembehelyezkedik a megszokott reklámtrendekkel. Kampányaiban a külsőségek helyett a nők önbizalmának növelésére fókuszál, kiemelve, hogy a természetes szépség érték. Kutatásom során vizsgáltam, milyen tényezők befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit a szépségápolási termékek piacán, mennyire ismerik és értékelik a Dove kampányait, valamint ezek hogyan hatnak a fogyasztói magatartásra. Az eredmények rámutatnak, hogy a Dove kampányai miként formálják a fogyasztók megítélését és az önbizalmat a szépségiparban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dove, fogyasztói magatartás, hatásvizsgálat, kampány, marketingkommunikáció, önbizalom, szépségipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |