A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra: a Shein és a Temu esete!

Hegyi Patrícia (2024) A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra: a Shein és a Temu esete! Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!.pdf] PDF
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hegyi Patrícia 2024 bírálat KI.pdf] PDF
Hegyi Patrícia 2024 bírálat KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (405kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (87kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság már az egész életünket átszövi a közösségi média és annak egyes platformjai. Az elmúlt években, körülbelül a COVID megjelenése óta, az emberek életében még nagyobb szerepet játszik a közösségi platformok világa. Ekkor vált igazán ismertté a TikTok is, mint közösségi média platform. Csak később kezdett körvonalazódni, hogy ez is egy hirdetési felület lett, nem csupán csak szórakoztatásra hozták létre. Dolgozatom célja az, hogy rávilágítsak a TikTok-on megjelenő hirdetések hatására, a fogyasztói magatartás szempontjából. Továbbá kifejteni hogy a vásárlási szokások mennyire változtak meg a TikTok-on megjelenő Shein és Temu videók miatt az emberek vásárlási szokásai.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, fogyasztói magatartás, internet, közösségi média, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet