Hegyi Patrícia (2024) A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra: a Shein és a Temu esete! Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Hegyi Patrícia 2024 bírálat KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (405kB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság már az egész életünket átszövi a közösségi média és annak egyes platformjai. Az elmúlt években, körülbelül a COVID megjelenése óta, az emberek életében még nagyobb szerepet játszik a közösségi platformok világa. Ekkor vált igazán ismertté a TikTok is, mint közösségi média platform. Csak később kezdett körvonalazódni, hogy ez is egy hirdetési felület lett, nem csupán csak szórakoztatásra hozták létre. Dolgozatom célja az, hogy rávilágítsak a TikTok-on megjelenő hirdetések hatására, a fogyasztói magatartás szempontjából. Továbbá kifejteni hogy a vásárlási szokások mennyire változtak meg a TikTok-on megjelenő Shein és Temu videók miatt az emberek vásárlási szokásai.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, fogyasztói magatartás, internet, közösségi média, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |