Az etikus marketing szerepe és kihívásai a XXI. században

Máté Gergely (2024) Az etikus marketing szerepe és kihívásai a XXI. században. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Máté Gergely.pdf] PDF
Szakdolgozat-Máté Gergely.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolg_biralat_mate.pdf] PDF
szakdolg_biralat_mate.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (39kB)
[thumbnail of Máté Gergely_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Máté Gergely_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Az etikus marketing egyre nagyobb jelentőséggel bír a modern üzleti világban, különösen a fogyasztók növekvő tudatossága és fenntarthatóság iránti elvárások miatt. Ez a szakdolgozat megvizsgálta az etikus marketing fogalmát, elméleti alapjait és gyakorlati megvalósítását, kiemelve a magyar piacon alkalmazott módszereket és kihívásokat. Kutatás célja az volt, hogy bemutassa hogyan lehet etikus marketinget alkalmazni úgy, hogy az egyszerre legyen versenyképes és megfeleljen a társadalmi felelősségvállalásnak.A kutatás javaslatokat is megfogalmaz a vállalatok számára, hogy hogyan tudják beleépíteni az etikus marketinget a stratégiájukba, hogyan kommunikálhatják hatékonyan céljaikat és hogyan kerülhetik el a hitelességet veszélyeztető hibákat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, átláthatóság, CSR, etikus marketing, etikus vállalatok, fenntarthatóság, fogyasztói tudatosság, manipuláció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet