Máté Gergely (2024) Az etikus marketing szerepe és kihívásai a XXI. században. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat-Máté Gergely.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
szakdolg_biralat_mate.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (39kB) |
![]() |
PDF
Máté Gergely_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az etikus marketing egyre nagyobb jelentőséggel bír a modern üzleti világban, különösen a fogyasztók növekvő tudatossága és fenntarthatóság iránti elvárások miatt. Ez a szakdolgozat megvizsgálta az etikus marketing fogalmát, elméleti alapjait és gyakorlati megvalósítását, kiemelve a magyar piacon alkalmazott módszereket és kihívásokat. Kutatás célja az volt, hogy bemutassa hogyan lehet etikus marketinget alkalmazni úgy, hogy az egyszerre legyen versenyképes és megfeleljen a társadalmi felelősségvállalásnak.A kutatás javaslatokat is megfogalmaz a vállalatok számára, hogy hogyan tudják beleépíteni az etikus marketinget a stratégiájukba, hogyan kommunikálhatják hatékonyan céljaikat és hogyan kerülhetik el a hitelességet veszélyeztető hibákat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, átláthatóság, CSR, etikus marketing, etikus vállalatok, fenntarthatóság, fogyasztói tudatosság, manipuláció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |