Cserepes Veronika (2024) A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A BARBIE MÁRKA TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI ÜZENETEI - Cserepes Veronika O8LKAA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (562kB) |
![]() |
PDF
CSEREPES VERONIKA - külső bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
![]() |
PDF
Cserepes biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (397kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás a Barbie márka társadalmi felelősségvállalási (CSR) tevékenységeinek feltérképezése által is vizsgálja, hogy a 35-40 év közötti nők hogyan vélekednek a márka YouTube csatornáján megjelenő CSR tartalmakról, ezáltal következtetve, hogy a márka sikeresen integrálta-e CSR kommunikációját a digitális marketing ezen formájába. Az eredmények szerint a Barbie márka CSR üzenetei jelenleg nem elég erőteljesek és jól reprezentálta a márka YouTube-csatornáján, és gyakran marketingfogásként jelennek meg, nem pedig valódi elköteleződésként. Összességében a kutatás rávilágított, hogy a Barbie márka CSR tevékenységei sikeresen integrálódtak a termékportfólióba, de a márka kommunikációjában még van lehetőség a CSR üzenetek hatékonyabb, következetesebb és hitelesebb közvetítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, e-marketing - elektronikus marketing, kommunikáció, közösségi média, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |