A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on

Cserepes Veronika (2024) A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A BARBIE MÁRKA TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI ÜZENETEI - Cserepes Veronika O8LKAA.pdf] PDF
A BARBIE MÁRKA TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI ÜZENETEI - Cserepes Veronika O8LKAA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (562kB)
[thumbnail of CSEREPES VERONIKA - külső bírálata.pdf] PDF
CSEREPES VERONIKA - külső bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (202kB)
[thumbnail of Cserepes biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Cserepes biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (397kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás a Barbie márka társadalmi felelősségvállalási (CSR) tevékenységeinek feltérképezése által is vizsgálja, hogy a 35-40 év közötti nők hogyan vélekednek a márka YouTube csatornáján megjelenő CSR tartalmakról, ezáltal következtetve, hogy a márka sikeresen integrálta-e CSR kommunikációját a digitális marketing ezen formájába. Az eredmények szerint a Barbie márka CSR üzenetei jelenleg nem elég erőteljesek és jól reprezentálta a márka YouTube-csatornáján, és gyakran marketingfogásként jelennek meg, nem pedig valódi elköteleződésként. Összességében a kutatás rávilágított, hogy a Barbie márka CSR tevékenységei sikeresen integrálódtak a termékportfólióba, de a márka kommunikációjában még van lehetőség a CSR üzenetek hatékonyabb, következetesebb és hitelesebb közvetítésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, e-marketing - elektronikus marketing, kommunikáció, közösségi média, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet