Monori Kitti (2024) Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat? Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat Monori Kitti.pdf Download (1MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
CCF20241127_00000.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (129kB) |
![]() |
PDF
Monori Kitti - szakdolgozat_külső_biralat_alairt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
![]() |
PDF
Monori Kitti_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai digitális korszakban az influencerek nagy szerepet játszanak és nagy͏ hatással vannak arra, hogy a fogyasztók hogyan hozzák meg döntéseiket. A közösségi médiában sok követővel rendelkező személyek új szempontokat adnak a dolgok vásárlásához. Ennek a dolgozatnak ͏az a célja, hogy megvizsgálja hogyan alakítják az influencerek az emberek vásárlási döntéseit és͏ hogyan befolyásolják döntéseiket azáltal, hogy javaslatokat és tanácsokat adnak különféle te͏rmé͏kek͏ről és szolgáltatásokról. A vizsgált téma kiemelkedő jelentőséggel bír a digitális marketing és a fogyasztói magatartás vizsgálata terén. Ennek az az oka, hogy az influencerek által megfogalmazott trendek és ajánlások nagymértékben befolyásolhatják a fogyasztók választásait és döntéseit. A személyes élményeken alapuló ajánlások és a közvetlen interakció révén az influencerek hitelessége és befolyása messze túlmutat a hagyományos reklámokon. A dolgozat eredményei rávilágítanak arra, hogy az influencerek nem csupán marketingeszközök, hanem a fogyasztók és márkák közötti kapcsolat fontos közvetítői is. Ezért mind a vállalatoknak, mind a kutatóknak érdemes tovább vizsgálniuk, hogyan lehet az influencer-marketinget fenntartható és etikus módon alkalmazni a jövőben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntési folyamat, fogyasztói magatartás, influencer, marketing, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56934 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |