Az X, Y, és Z generáció munkavállalási szokásai

Bognár Regina (2024) Az X, Y, és Z generáció munkavállalási szokásai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BognarRegina_végleges.pdf] PDF
Szakdolgozat_BognarRegina_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of bírálati szempontok külső konzulnes.pdf] PDF
bírálati szempontok külső konzulnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (230kB)
[thumbnail of Bognár Regina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Bognár Regina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

A munkaerőpiac folyamatosan változik, és ebben a változásban jelentős szerepe van a különböző generációknak. A jelenlegi munkaerőpiacon aktívan 3 generáció képviselteti magát. Az X generáció, az Y generáció, és a Z generáció. Ezeknek a generációknak a munkavállalási szokásai és az értékrendjei jelentősen eltérnek egymástól. A vállalatok számára kiemelten fontos, hogy tudják pontosan mitől működik jól egy szervezet, jól tudják menedzselni a különböző generációkat, a vállalat sikerességének érdekében.Kutatásom során vizsgálni fogom ezeket a generációkat,kimondottan a mai munkaerőpiacon aktívan résztvevő X, Y és Z generációt, általános jellemzőik, illetve munkavállalási szokásaik alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: konfliktuskezelés, motiváció, munkaerőpiac, munkavállalás, X generáció, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet