Gulyás Gergő Csaba (2024) Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
product placement szakdolgozat (009).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Gulyás Gergő Csaba Külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
![]() |
PDF
Gulyás Gergő Csaba PVÁ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (467kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a termékelhelyezés szerepét vizsgálja a magyar zenei videóklipekben és dalszövegekben. A kutatás célja, hogy feltárja a különböző típusú termékelhelyezések – fizetett, barter, illetve ingyenes – hatását a zenei tartalmak hitelességére, a közönség reakcióira, valamint a művészi értékre. A kutatás kvalitatív módszert alkalmazott, mélyinterjúk segítségével, amelyeken keresztül előadók, rendezők és gyártásvezetők tapasztalatait elemeztem. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a termékelhelyezés a zenei tartalmak szerves részévé vált, és különböző módon befolyásolja a művészek és a közönség közötti kapcsolatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interjúk, marketing, reklám, szponzorálás, termékmegjelenítés, zene |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |