Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement

Gulyás Gergő Csaba (2024) Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of product placement szakdolgozat (009).pdf] PDF
product placement szakdolgozat (009).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Gulyás Gergő Csaba Külső.pdf] PDF
Gulyás Gergő Csaba Külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)
[thumbnail of Gulyás Gergő Csaba PVÁ bírálat.pdf] PDF
Gulyás Gergő Csaba PVÁ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (467kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a termékelhelyezés szerepét vizsgálja a magyar zenei videóklipekben és dalszövegekben. A kutatás célja, hogy feltárja a különböző típusú termékelhelyezések – fizetett, barter, illetve ingyenes – hatását a zenei tartalmak hitelességére, a közönség reakcióira, valamint a művészi értékre. A kutatás kvalitatív módszert alkalmazott, mélyinterjúk segítségével, amelyeken keresztül előadók, rendezők és gyártásvezetők tapasztalatait elemeztem. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a termékelhelyezés a zenei tartalmak szerves részévé vált, és különböző módon befolyásolja a művészek és a közönség közötti kapcsolatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: interjúk, marketing, reklám, szponzorálás, termékmegjelenítés, zene
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet