A magyar autóipar: kihívások és lehetőségek a 21. században. Médiakommunikációs stratégiák és jövőbeni irányok az iparági versenyképesség erősítésére

Szabó Endre (2024) A magyar autóipar: kihívások és lehetőségek a 21. században. Médiakommunikációs stratégiák és jövőbeni irányok az iparági versenyképesség erősítésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZABÓ_ENDRE_UNCIO5_DIPLOMADOLGOZAT.pdf] PDF
SZABÓ_ENDRE_UNCIO5_DIPLOMADOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SzaboEndre_UNICO5_2024_szakdolgozat_ertekeles.pdf] PDF
SzaboEndre_UNICO5_2024_szakdolgozat_ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (340kB)
[thumbnail of SzaboEndre_UNICO5_Szakdolgozat_Kerdesek.pdf] PDF
SzaboEndre_UNICO5_Szakdolgozat_Kerdesek.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (83kB)
[thumbnail of Szabó Endre bírálat PVÁF.pdf] PDF
Szabó Endre bírálat PVÁF.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (407kB)

Absztrakt (kivonat)

Az autóipar napjaink egyik legjelentősebb globális üzletága, amely jelentős hatással van azokra az országokra, ahol az iparág kiemelkedő szerepet tölt be. Magyarországon az autóipar a gazdaság egyik meghatározó ágazatává vált, jelentős mértékben hozzájárulva a GDP-hez, az exporthoz és a foglalkoztatottsághoz, miközben erősíti az ország pozícióját a globális piacon.A szakdolgozat az autóipar jelenlegi helyzetét vizsgálja, kiemelt figyelmet fordítva a globális, európai és magyar piacokra. Elemzi az eladási, termelési és médiaköltési adatokat, valamint bemutatja az iparágat formáló trendeket és innovációkat. Külön hangsúlyt kap az ezek által a marketingkommunikációra és a reklámozásra gyakorolt hatás.A dolgozat emellett a hazai reklámpiacot is elemzi az autóipari hirdetők szempontjából, bemutatva az online és offline kommunikációs eszközöket, valamint az autóipar számára elérhető speciális reklámlehetőségeket.Továbbá kitér a B2C és B2B kommunikáció szerepére az autóipari marketingben, definiálva azok jellemzőit és alkalmazási lehetőségeit. A dolgozat célja, hogy átfogó képet adjon az autóipar és a marketingkommunikáció közötti kapcsolatról, különös tekintettel az iparági változásokra és azok hatásaira.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, marketing, marketingkommunikáció, márkastratégiák, médiaelmélet
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet