Szabó Endre (2024) A magyar autóipar: kihívások és lehetőségek a 21. században. Médiakommunikációs stratégiák és jövőbeni irányok az iparági versenyképesség erősítésére. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZABÓ_ENDRE_UNCIO5_DIPLOMADOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
SzaboEndre_UNICO5_2024_szakdolgozat_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (340kB) |
![]() |
PDF
SzaboEndre_UNICO5_Szakdolgozat_Kerdesek.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB) |
![]() |
PDF
Szabó Endre bírálat PVÁF.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (407kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az autóipar napjaink egyik legjelentősebb globális üzletága, amely jelentős hatással van azokra az országokra, ahol az iparág kiemelkedő szerepet tölt be. Magyarországon az autóipar a gazdaság egyik meghatározó ágazatává vált, jelentős mértékben hozzájárulva a GDP-hez, az exporthoz és a foglalkoztatottsághoz, miközben erősíti az ország pozícióját a globális piacon.A szakdolgozat az autóipar jelenlegi helyzetét vizsgálja, kiemelt figyelmet fordítva a globális, európai és magyar piacokra. Elemzi az eladási, termelési és médiaköltési adatokat, valamint bemutatja az iparágat formáló trendeket és innovációkat. Külön hangsúlyt kap az ezek által a marketingkommunikációra és a reklámozásra gyakorolt hatás.A dolgozat emellett a hazai reklámpiacot is elemzi az autóipari hirdetők szempontjából, bemutatva az online és offline kommunikációs eszközöket, valamint az autóipar számára elérhető speciális reklámlehetőségeket.Továbbá kitér a B2C és B2B kommunikáció szerepére az autóipari marketingben, definiálva azok jellemzőit és alkalmazási lehetőségeit. A dolgozat célja, hogy átfogó képet adjon az autóipar és a marketingkommunikáció közötti kapcsolatról, különös tekintettel az iparági változásokra és azok hatásaira.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, marketing, marketingkommunikáció, márkastratégiák, médiaelmélet |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |