A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében

Magó Réka (2024) A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében.pdf] PDF
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (744kB)
[thumbnail of Magó Réka - szakdolgozat külső bírálata.pdf] PDF
Magó Réka - szakdolgozat külső bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)
[thumbnail of Magó Réka.pdf] PDF
Magó Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során szeretném feltárni a luxus fodrászszalonok és szolgáltatásaik marketingeszközeinek hatékonyságát, kiemelt figyelemmel a fogyasztói igényekre és az ügyfélélményre, valamint a fenntarthatósági és szépségápolási trendek integrációjára.A kutatás központi kérdései között szerepel, hogy milyen különbségek tapasztalhatóak a fogyasztói igényekben a luxus fodrászszalonok és a hagyományos szalonok között, és hogyan hatnak ezek a különbségek a szalonok piaci helyzetére? Hogyan befolyásolja a brandépítés és prémium pozicionálás a luxus fodrászszalonok sikerét, és milyen szerepet játszik az ügyfélélmény a piaci megközelítésekben? Melyek a leghatékonyabb marketingeszközök a luxus fodrászszalonok számára, hogyan mérhetők ezek hatékonysága, és milyen marketingtevékenységet alkalmaznak a versenytársakkal szembeni előny megszerzésére? Hogyan változtak a luxus fodrászszalonok trendjei az elmúlt években, és milyen hatással vannak ezek a jelenlegi piaci helyzetre és piaci megközelítésekre?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói igények, luxusszolgáltatás, piaci pozíció, szépségipar, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet