A magyarországi kortárstánc láthatóságának növelése a marketingtevékenységen keresztül

Laza Tímea (2024) A magyarországi kortárstánc láthatóságának növelése a marketingtevékenységen keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of LazaTimea_2024_A_magyarorszagi_kortarstanc_lathatosaganak_novelese_a_marketingetvekenysegen_keresztul.pdf]
Előnézet
PDF
LazaTimea_2024_A_magyarorszagi_kortarstanc_lathatosaganak_novelese_a_marketingetvekenysegen_keresztul.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of statusz_nyilvanos_hiteles_LazaTimea.pdf] PDF
statusz_nyilvanos_hiteles_LazaTimea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (607kB)
[thumbnail of Laza Tímea_Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Laza Tímea_Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (228kB)
[thumbnail of Laza Tímea bírálat 2024 KI.pdf] PDF
Laza Tímea bírálat 2024 KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (404kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a magyarországi kortárstánc marketingjének kihívásait és lehetőségeit vizsgálja, különös tekintettel a műfaj láthatóságának növelésére és a célközönség elérésére. A kutatás célja, hogy feltárja a jelenlegi helyzetet, megértse a közönség motivációit, és javaslatokat tegyen a hatékony marketingstratégiák kidolgozására. Az irodalmi áttekintés bemutatja a táncművészeti szektor STEEP elemzését, a kultúramarketing mint szolgáltatásmarketing szerepét, valamint a 9P modell alkalmazhatóságát a kortárstánc területén. A primer kutatás két fő módszertani pillérre épült: egy kvantitatív kérdőíves felmérésre és kvalitatív interjúkra. A kérdőív célja a közönség demográfiai jellemzőinek, kulturális fogyasztási szokásainak és ezek kortárstáncra gyakorolt hatásainak feltárása volt. Az interjúkat hazai társulatok vezetőivel és munkatársaival készítettem, hogy megismerjem tapasztalataikat és összevethessem őket a kvantitatív kutatás eredményeivel. Az elemzés így lehetőséget adott tanulságok levonására és lehetséges irányok kijelölésére egy sikeres marketingstratégia megalapozásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kultúra, marketing terv, művészetek, stratégiai megközelítés, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56914

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet