A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze

Kárpát András (2024) A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze_Kárpát András_L82272_Kereskedelem és Marketing_Digitális Marketing.pdf] PDF
A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze_Kárpát András_L82272_Kereskedelem és Marketing_Digitális Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Kárpát András.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Kárpát András.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (183kB)
[thumbnail of Kárpát András szakdolgozat külső bírálat.pdf] PDF
Kárpát András szakdolgozat külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (162kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom központi témája a blokklánc technológia vevőkapcsolat építő eszközei a digitális marketing számára. A dolgozat célja, hogy ismertesse azokat a blokklánc technológia alapon működő eszközöket, mellyel a digitális marketing bizalmat és hűséget alakíthat ki a vevőkkel, mely az adataik megosztásában realizálódik. Ennek részeként bemutatom a digitális marketing, illetve a vevők számára kedvező blokklánc tulajdonságokat. Kritikai irodalmi elemzésen keresztül, valamint statisztikai adatok felhasználásával megnevezek olyan konkrét eszközöket, mint a hűségprogramok, a vállalkozás és ellátási lánc transzparencia, valamint a vevők jutalmazása. Továbbá egy negyven mintaméretű kérdőíves felmérés alapján alátámasztom az elméleti részben megfogalmazott pontokat, melyből kiderül, hogy a megkérdezettek nem ismerik a technológiát behatóan, ellenben érdeklődést mutatnak és pozitívan fogadják az egyes aspektusait. A dolgozat eredményeként megállapítható, hogy edukálni kell a potenciális vevőket a technológiában rejlő lehetőségekről, mint a nagyfokú biztonság, a decentralizáció vagy az adatok feletti kontroll átvétele, mely érdekeltté teszi őket a digitális marketing által nyújtott eszközök felhasználásában, majd az adataik megosztásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: blokklánc, célzott hirdetés, digitális marketing, fomo, NFT, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet