Pocsai Martina (2024) Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
szakdolgozat_PM_2024_vegleges_v2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Biralat_szakdolg_PM_B4K2QV_20250105_121641.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (746kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Pocsai Martina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a márkaépítés és a vizuális arculat fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgálja a Duolingo nyelvtanuló applikáció példáján keresztül. Kutatásom célja annak a bemutatása, hogy a játékos, színes arculat és a kreatív marketingkommunikáció miként képes növelni a márka ismertségét, valamint az érzelmi kötődést a felhasználók körében. A szakirodalmi áttekintést követően primer kutatás segítségével elemeztem a Duolingo magyar piacon tapasztalható sikereit és a fogyasztók véleményét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |