Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül

Pocsai Martina (2024) Márkaépítés hatása a fogyasztói magatartásra - a Duolingo példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_PM_2024_vegleges_v2.pdf] PDF
szakdolgozat_PM_2024_vegleges_v2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Biralat_szakdolg_PM_B4K2QV_20250105_121641.pdf] PDF
Biralat_szakdolg_PM_B4K2QV_20250105_121641.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (746kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Pocsai Martina.pdf] PDF
Bírálat_belső_Pocsai Martina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a márkaépítés és a vizuális arculat fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgálja a Duolingo nyelvtanuló applikáció példáján keresztül. Kutatásom célja annak a bemutatása, hogy a játékos, színes arculat és a kreatív marketingkommunikáció miként képes növelni a márka ismertségét, valamint az érzelmi kötődést a felhasználók körében. A szakirodalmi áttekintést követően primer kutatás segítségével elemeztem a Duolingo magyar piacon tapasztalható sikereit és a fogyasztók véleményét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet