A dolgozói elégedettség vizsgálata és fejlesztési lehetősége a Kozák Kft. esetében

Kozák Dénes (2024) A dolgozói elégedettség vizsgálata és fejlesztési lehetősége a Kozák Kft. esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kozák_Dénes_2024_VÉGLEGES.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kozák_Dénes_2024_VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_Külső_Kozák Dénes.pdf] PDF
Bírálat_Külső_Kozák Dénes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (69kB)
[thumbnail of Kozák Dénes_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Kozák Dénes_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozói elégedettség napjainkban kulcsfontosságú szerepet játszik egy vállalat sikerességében, hiszen a munkavállalók elégedettsége jelentősen befolyásolja a termelékenységet, a lojalitást és a munkahelyi légkört. Jelen dolgozat célja, hogy feltárja a dolgozói elégedettség szintjét és az azt befolyásoló tényezőket a Kozák Kft. esetében, valamint javaslatokat fogalmazzon meg a fejlesztési lehetőségekre.Az elemzés során kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek egyaránt alkalmazásra kerültek. Az adatok gyűjtése kérdőíves felméréssel és interjúkkal történt, amelyek célja a munkavállalók véleményének, motivációinak és elégedettségi szintjének mélyreható vizsgálata volt. A kutatás során olyan kulcsterületek kerültek azonosításra, mint a vezetési stílus, a munkahelyi környezet, a bérezés, a juttatások, valamint a szakmai fejlődési lehetőségek.Az eredmények rávilágítottak arra, hogy a dolgozói elégedettség növelése érdekében elsődleges fontosságú a kommunikáció javítása, a rugalmas munkavégzési formák bevezetése, valamint a teljesítményalapú elismerési rendszer fejlesztése. Az elemzés rámutatott arra is, hogy a fejlesztési intézkedések nemcsak az elégedettséget növelik, hanem hosszú távon a vállalati eredményességet is javítják.A dolgozat végső célja, hogy gyakorlati iránymutatást nyújtson a Kozák Kft. számára a dolgozói elégedettség fejlesztésére, hozzájárulva ezzel a szervezeti kultúra erősítéséhez és a versenyképesség fenntartásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: balanced scorecard, dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, elégedettségvizsgálat, fluktuáció, hatékonyság, teljesítményértékelés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet