Alattyányi Botond (2024) A Heinemann duty free marketingstratégiája és annak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Alattyányi Botond_GHFSCN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (963kB) |
![]() |
PDF
Alattyányi Botond Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
![]() |
PDF
Alattyányi_Botond_Belső_konzulens_bírálat_GHFSCN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az repülőtéri környezetben működő duty free üzletek egyedi marketingstratégiái jelentősen különböznek a hagyományos kiskereskedelmi üzletektől. Jelen szakdolgozat célja a Heinemann Duty Free marketingstratégiájának elemzése, különös tekintettel az impulzusvásárlások ösztönzésére, valamint ennek összehasonlítása egy hagyományos kiskereskedelmi szereplő, a Tesco stratégiájával. A kutatás hipotézise szerint a Duty Free üzletek marketingje főként az impulzusvásárlások maximalizálására épít. A Heinemann működési modelljének mélyebb megértéséhez kvalitatív kutatás, míg a fogyasztói szokások feltárásához kvantitatív kutatást alkalmazok. A Tesco esetében szekunder forrásokat használok az elemzéshez. Az összehasonlítás alapja a 7P modell, amely révén a két piac közötti fő különbségek feltárásra kerülnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Heinemann duty free, marketingstratégiák, összehasonlítás, Tesco |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |