Videós marketing a közösségi média platformokon: Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?

Szécsi Kristóf (2024) Videós marketing a közösségi média platformokon: Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Szécsi Kristóf VZMU24.pdf] PDF
Szakdolgozat Szécsi Kristóf VZMU24.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 1_melleklet_szakdolgozat-jelentkezes-es-temavazlat (1).pdf] PDF
1_melleklet_szakdolgozat-jelentkezes-es-temavazlat (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of Összeférhetetlenségi_nyilatkozat (1).pdf] PDF
Összeférhetetlenségi_nyilatkozat (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (604kB)
[thumbnail of Szécsi Kristóf.pdf] PDF
Szécsi Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (281kB)
[thumbnail of Szécsi Kristóf VZMU24 külső bírálat.pdf] PDF
Szécsi Kristóf VZMU24 külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során megvizsgáltam a 2024-ben rendelkezésre álló legfrissebb adatok és kutatások alapján a közösségi média marketinget, azon belül is a videós kampányokat. Előszőr bemutattam a videózás múltját, fontosabb mérföldköveit, majd bemutattam a Magyarországon használt főbb közösségi média platformokat. Kutatásom során a fogyasztók/vásárlók szemszögéből érkezett válaszokat szembe állítottam a legfrissebb szakmai elemzésekkel, következtetéseket levonva. Fő kérdésem az volt, hogy hogyan legyen sikeres egy cég Social média kampánya, amit több aspektus szerint megvizsgáltam, majd a végén a megfelelő adatok és információk tudatában egy konklúzióra jutottam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing-kampány, reklámkampány, Social media, videós marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:08
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet