Szécsi Kristóf (2024) Videós marketing a közösségi média platformokon: Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Szécsi Kristóf VZMU24.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
1_melleklet_szakdolgozat-jelentkezes-es-temavazlat (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (153kB) |
![]() |
PDF
Összeférhetetlenségi_nyilatkozat (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (604kB) |
![]() |
PDF
Szécsi Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
![]() |
PDF
Szécsi Kristóf VZMU24 külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során megvizsgáltam a 2024-ben rendelkezésre álló legfrissebb adatok és kutatások alapján a közösségi média marketinget, azon belül is a videós kampányokat. Előszőr bemutattam a videózás múltját, fontosabb mérföldköveit, majd bemutattam a Magyarországon használt főbb közösségi média platformokat. Kutatásom során a fogyasztók/vásárlók szemszögéből érkezett válaszokat szembe állítottam a legfrissebb szakmai elemzésekkel, következtetéseket levonva. Fő kérdésem az volt, hogy hogyan legyen sikeres egy cég Social média kampánya, amit több aspektus szerint megvizsgáltam, majd a végén a megfelelő adatok és információk tudatában egy konklúzióra jutottam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing-kampány, reklámkampány, Social media, videós marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |