Faddi Rebeka (2024) A kávé fogyasztásának pszichológiája, valamint népszerűségének vizsgálata és a mindennapokban betöltött szerepe a magyar háztartások életében. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_CYHMK1_Faddi Rebeka_BGE_KKK_MARKMEN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
FADDI REBEKA SZAKDOLGOZATÁNAK BÍRÁLATA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
![]() |
PDF
Faddi Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
Megvizsgáltam a kávéfogyasztási szokásokat, valamint a hazai kávéfogyasztók életében betöltött szerepét az élénkítő hatású italnak. Felmértem, hogy a magyar háztartások milyen szempontok alapján döntenek a számos kávé márka között és hogyan viszonyulnak az újabb kávétrendekhez. Megtudtam, hogy milyen hatással van a fogyasztók mindennapjaira a kávé és a benne lévő koffein, köthetőek-e berögzült szokások a napi kávéfogyasztáshoz. Kíváncsi voltam a kávé – és koffeinfogyasztás motivációs hátterére, illetve a mögötte rejlő fogyasztói értékekre. Megvizsgáltam a fogyasztók viszonyulását a legújabb trendekhez és újdonságokhoz, valamint felmértem mi alapján hozzák meg döntéseiket a kávé vásárlás során. Mindezekhez primer kutatásként alkalmaztam egy kvalitatív megfigyeléses módszert, valamint egy kvantitatív online kérdőívet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kávé, marketingkommunikáció, márka, Vásárlási magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |