Bernáth Odett (2024) Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (823kB) |
![]() |
PDF
Bernáth Odett_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom alapja a 2022-ben írt TDK dolgozatom, mellyel az országos fordulóba jutottam, ahol végül különdíjas lettem. A dolgozatban bemutatom az infuenszerek hatását a vásárlói döntésekre, melyet saját munkásságomon keresztül vizsgáltam.Dolgozatomban hipotézisként tettem fel, hogy valóban eladhatóbbak a termékek és szolgáltatások, ha azokat én magam ajánlom. A hipotézis bizonyítása érdekében primer és szekunder kutatásokat végeztem kérdőívvel, melyet több ezren kitöltöttek, emellett mélyinterjút is készítettem egy világmárka hazai képviselőjével.Mindezek mellett kitérek az influenszer jelenségre, tevékenységre és a tartalomgyártás egyéb részleteire. Saját példáimon keresztül igyekszem bemutatni, hogy hogyan épülnek fel a kampányok, együttműködések, melyekkel hatással lehetünk a vásárlói döntésekrel.Végül pedig kitérek a saját márkám és vállalkozásom felépítésére, mely szintén az influenszer tevékenységem nyomán tudott sikeresen elindulni, ezzel is bizonyítva a dolgozat elején felvázolt hipotézist, hogy tényleg eladhatóbbá válnak a termékek, ha azokat én ajánlom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, online marketing, online reklám, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |