Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra

Fülöp Zita (2024) Vállalatok fenntarthatósági kommunikációjának és CSR tevékenységének hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fülöp Zita XDSMZK szakdolgozat.pdf] PDF
Fülöp Zita XDSMZK szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Fülöp Zita.pdf] PDF
Fülöp Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Fülöp Zita.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Fülöp Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (45kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalatok gyakran és szívesen bemutatják, kommunikálják termékeikkel és folyamataikkal kapcsolatos fenntarthatósági és társadalmi törekvéseiket, hogy ennek segítségével is ösztönözzék a vásárlásokat.Dolgozatom központi témája a vállalatok fenntarthatósági és CSR kommunikációjának hatása a fogyasztói magatartásra. Szakdolgozatommal célom, hogy feltárjam és elemezzem a különböző vállalati CSR és fenntarthatósági stratégiákat és kommunikációkat, és megállapítsam hatásukat a fogyasztók vásárlás során mutatott attitűdjeire és magatartására.Szekunder kutatásom során bemutatom a vállalatok miként tudják üzleti gyakorlatukba integrálni fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási törekvéseiket, illetve kommunikálni, befolyásolni a fogyasztókat ezáltal. Primer kutatásom során pedig szeretném megismerni a fogyasztók hogyan vélekednek a vállalatok ezen törekvéseiről. Vajon hisznek-e a cégek fenntarthatósági elkötelezettségében, és ösztönzi-e őket ez a tudatosabb vásárlásra?Érzékelik-e az őket körülvevő vállalati társadalmi felelősségvállalási tevékenységeket, illetve ezek milyen hatással vannak életmódjukra, magatartásukra vásárlás során?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet