A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában

Sabján Gréta (2016) A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Startup_marketing_szakdolgozat_SabjánGréta.pdf] PDF
Startup_marketing_szakdolgozat_SabjánGréta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Startup vállalkozás, Marketing, Startup
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 07. 11:45
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 15:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet