Sabján Gréta (2016) A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Startup_marketing_szakdolgozat_SabjánGréta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Startup vállalkozás, Marketing, Startup |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 07. 11:45 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 15:37 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

