Zrunek Nóra (2024) A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Zrunek_Nóra_szakdolgozat_UCO5A8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (941kB) |
![]() |
PDF
Biralat_Zrunek_Nora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
![]() |
PDF
ZrunekNora_szakdolgozat_kulso_biralat_KonyvesViktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet játszik a vállalatok hatékony működésében, forradalmasítva ezzel az egyes iparágakat, köztük a szépségipart is. A mesterséges intelligencia új lehetőségeket teremt a fogyasztói döntéshozatal folyamatának gördülékenyebbé tételében, illetve abban, hogy a fogyasztók a lehető legjobb és személyre szabottabb vásárlási élményben részesülhessenek. A dolgozat középpontjában a mesterséges intelligencia által alkotott eszközök fogyasztókra gyakorolt hatása áll szépségápolási termékek vásárlása esetén. Kutatásom célja, hogy betekintést nyerjünk abba, hogy hogyan alkalmazzák a szépségiparban tevékenykedő vállalatok a mesterséges intelligencia által alkotott eszközöket a fogyasztói elégedettség növelése, illetve a vásárlásra ösztönzés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói döntéshozatal folyamata, mesterséges intelligencia, szépségipar, vásárlói elégedettség, Vásárlói élmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |