Barta Csilla (2024) A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Barta Csilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat - Török Gergő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (118kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a közösségi médiahasználat utazási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálja különös tekintettel arra, hogy miként befolyásolják a különböző közösségi felületeken megjelenő tartalmak a fogyasztói döntéshozatalt és az utazás szervezésének folyamatait. A szakdolgozat célja az emberek médiafogyasztási és utazási szokásainak, később pedig az ezek közötti kapcsolatok kutatása és bemutatása. Azt is vizsgálom, hogy a közösségi tartalmak milyen mértékben inspirálják az utazókat, mennyire tartják megbízhatónak a különböző online tartalmakat, és mely platformokat részesítik előnyben az információgyűjtési folyamatban, valamint az utazás szervezésének egyes fázisaiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, közösségi média, marketing, turizmus, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |