A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra

Barta Csilla (2024) A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra.pdf] PDF
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Barta Csilla.pdf] PDF
Barta Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat - Török Gergő.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat - Török Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (118kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a közösségi médiahasználat utazási szokásokra gyakorolt hatását vizsgálja különös tekintettel arra, hogy miként befolyásolják a különböző közösségi felületeken megjelenő tartalmak a fogyasztói döntéshozatalt és az utazás szervezésének folyamatait. A szakdolgozat célja az emberek médiafogyasztási és utazási szokásainak, később pedig az ezek közötti kapcsolatok kutatása és bemutatása. Azt is vizsgálom, hogy a közösségi tartalmak milyen mértékben inspirálják az utazókat, mennyire tartják megbízhatónak a különböző online tartalmakat, és mely platformokat részesítik előnyben az információgyűjtési folyamatban, valamint az utazás szervezésének egyes fázisaiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, közösségi média, marketing, turizmus, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet