A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on

Milstein Emily Viktória (2024) A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Milstein_Emily_Szakdolgozat_2024.pdf] PDF
Milstein_Emily_Szakdolgozat_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of külső konzulens_Milstein Emily Szakdolgozat bírálati lap D7WEDK.pdf] PDF
külső konzulens_Milstein Emily Szakdolgozat bírálati lap D7WEDK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of MilsteinEmily_bírálat.pdf] PDF
MilsteinEmily_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a Z generáció TikTok-trendjeinek pszichológiai hatásait. Elemzésemben a közösségi média fogyasztói viselkedésre gyakorolt pszichológiai és gazdasági hatásaira összpontosítottam. A közösségi média trendek erősítik a FOMO-t (Fear of Missing Out), formálják a fogyasztói magatartást, és befolyásolják a márkahűséget. Az elméleti hátteret a Z generáció online szokásai, a FoMO jelensége és a közösségi média pszichológiai modelljei alkotják. A kutatásaimat kvantitatív módszerek segítségével igazolom, alátámasztva a TikTok jelentőségét a generáció mindennapi életében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, pszichológiai hatás, Tiktok, trendek, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet