Milstein Emily Viktória (2024) A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Milstein_Emily_Szakdolgozat_2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
külső konzulens_Milstein Emily Szakdolgozat bírálati lap D7WEDK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
![]() |
PDF
MilsteinEmily_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a Z generáció TikTok-trendjeinek pszichológiai hatásait. Elemzésemben a közösségi média fogyasztói viselkedésre gyakorolt pszichológiai és gazdasági hatásaira összpontosítottam. A közösségi média trendek erősítik a FOMO-t (Fear of Missing Out), formálják a fogyasztói magatartást, és befolyásolják a márkahűséget. Az elméleti hátteret a Z generáció online szokásai, a FoMO jelensége és a közösségi média pszichológiai modelljei alkotják. A kutatásaimat kvantitatív módszerek segítségével igazolom, alátámasztva a TikTok jelentőségét a generáció mindennapi életében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, pszichológiai hatás, Tiktok, trendek, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |