Zombori Antal Martin (2024) Videójátékok mint marketing eszköz. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Zombori Antal Martin VD1DE8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
eredetiségi nyilatkozat zombori antal martin vd1de8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (391kB) |
![]() |
PDF
Szakd-Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
![]() |
PDF
Zombori Martin_Szakdolgozat Értékelés_20250105.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja, hogy a videójátékokat mint marketingeszközt vizsgálja, különös figyelmet fordítva azok szerepére a saját termékek, valamint más cégek termékeinek népszerűsítésében, mind online, mind offline platformokon keresztül. A kutatás során kiemelt figyelmet kap a videójátékok elérhetősége, az általuk reklámozott tartalmak és termékek, valamint azok formái. A dolgozat emellett bemutatja a videójátékok felhasználóit, és meghatározza a piacon működő szereplők feladatkörét. A téma különösen aktuális napjainkban, mivel a globális videójáték piac folyamatosan növekvő trendet mutat, egyre szélesebb demográfiai csoportokat vonzva. A kutatás során a marketing formáinak változásait is figyelembe véve, a dolgozat célja, hogy új perspektívába helyezze a videójátékok szerepét a mai piacon és annak hatását a jövőbeli trendekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, e-kereskedelem, internetmarketing, marketingeszközök, videójáték |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |