Kecskemét településmarketing stratégiájának bemutatása

Prónai Tamás Ákos (2024) Kecskemét településmarketing stratégiájának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kecskemét településmarketing stratégiája.pdf] PDF
Kecskemét településmarketing stratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of bírálat.pdf] PDF
bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (820kB)
[thumbnail of Prónai Tamás_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Prónai Tamás_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság egyre fontosabb, hogy egy település megfelelően marketingelje önmagát annak érdekében, hogy minél több helyi lakost tudjon megtartani amellett, hogy minél több új lakost vonz magához. Ez közel sem egy egyszerű feladat, mert sok szektornak az összehangolt működésére van szükség, ami által csábító lesz az emberek számára a város. Ez a szinergia biztosítja a vonzerőt a dolgozat esetében Kecskemét számára, amelyről szekunder és primer adatokat is egyaránt gyűjtöttem, hogy az olvasó és én is jobban megértsem a Hirös város helyzetét 2024-ben. A szakdolgozat során számos égető probléma merült fel különböző szektorokban, emellett viszont sok erőssége is van a megyeszékhelynek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, település, településfejlesztés, településmarketing, településrendszer
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet