Prónai Tamás Ákos (2024) Kecskemét településmarketing stratégiájának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kecskemét településmarketing stratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (820kB) |
![]() |
PDF
Prónai Tamás_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság egyre fontosabb, hogy egy település megfelelően marketingelje önmagát annak érdekében, hogy minél több helyi lakost tudjon megtartani amellett, hogy minél több új lakost vonz magához. Ez közel sem egy egyszerű feladat, mert sok szektornak az összehangolt működésére van szükség, ami által csábító lesz az emberek számára a város. Ez a szinergia biztosítja a vonzerőt a dolgozat esetében Kecskemét számára, amelyről szekunder és primer adatokat is egyaránt gyűjtöttem, hogy az olvasó és én is jobban megértsem a Hirös város helyzetét 2024-ben. A szakdolgozat során számos égető probléma merült fel különböző szektorokban, emellett viszont sok erőssége is van a megyeszékhelynek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, település, településfejlesztés, településmarketing, településrendszer |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |