Bárdon Lili (2024) A kiégés jelenség előfordulásának vizsgálata hazai reklámügynökségi környezetben. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Bárdon_Lili_J0L875.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 18.. Download (771kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_bizalmas_statuszarol_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (361kB) |
![]() |
PDF
Biralat_Bardon_Lili.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_kulso_biralat_J0L875_sztj_20250104.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (92kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom azt vizsgálta, hogy a kiégés mennyire van jelen a reklámügynökségi környezetben. Feltevésem, hogy összehasonlítva az ügyféloldallal, a reklámügynökségi iparágban dolgozók hajlamosabbak a kiégésre, mint a vállalatok marketing területen dolgozó szakemberei. Dolgozatomban bemutattam magát a jelenséget, a motivációt, a reklámügynökségi környezetet, annak működését és a kampányfejlesztés folyamatát, az esetleges kihívásokat és azokat az eseményeket, amik elősegítik a jelenség kialakulását. Ezt kiegészítette kvalitatív kutatásom, melyben 12 alany segítségével jártam körül kutatási kérdésemet félig strukturált interjúk segítségével. Emellett bemutattam szakirodalmi kutatásom és a saját tapasztalataim alapján következtetéseimet és javaslataimat, amik segíthetnek csökkenteni vagy elkerülni a kiégést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | interjú, kiégés, marketingkommunikáció, motiváció, reklámügynökség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |