Tudatos arcápolási fogyasztói szokások: A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai

Nerhof Alida (2024) Tudatos arcápolási fogyasztói szokások: A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nerhof Alida_Szakdolgozat.pdf] PDF
Nerhof Alida_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of NERHOF ALIDA SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE - KEVE ZOLTÁN.pdf] PDF
NERHOF ALIDA SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE - KEVE ZOLTÁN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (48kB)
[thumbnail of Nerhof Alida bírálat 2024 KI.pdf] PDF
Nerhof Alida bírálat 2024 KI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (404kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a Keve Cosmetics márka kapcsán a tudatos fogyasztók arcápolási szokásainak és döntéseit befolyásoló tényezők feltárása. A szekunder kutatás során átfogóan elemeztem a globális és hazai bőrápolási piacot. Bemutattam a hazai arcápolási szokásokat, a tudatos bőrápolás jelentőségét, valamint a piaci versenyt Porter öt erő modellje alapján. A primer kutatás keretében mélyinterjúkat készítettem a vállalat vezetőivel és kommunikációs munkatársaival, továbbá fókuszcsoportos interjúkkal vizsgáltam a vásárlói elvárásokat, preferenciákat és a márkaismertséget. Az eredmények rávilágítottak a fogyasztók által preferált termékattribútumokra, a Keve Cosmetics hirdetéseinek és közösségi média kampányainak fogyasztói döntésekre gyakorolt hatására, különösen az influencer marketing szerepére, valamint a márka jelenlegi pozicionálására és ismertségi szintjére. A kutatás gyakorlati haszna, hogy javaslatokat kínál a Keve Cosmetics marketingstratégiájának fejlesztésére, a termékek fogyasztói elégedettségének növelésére, valamint a márkaismertség szélesítésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, Keve Cosmetics, marketingkommunikáció, márkaismertség, pozicionálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet