A minőség, az elégedettség és a lojalitás összefüggései a melegkonyhás vendéglátóegységekben

Molnár Pálma (2014) A minőség, az elégedettség és a lojalitás összefüggései a melegkonyhás vendéglátóegységekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Molnár Pálma.pdf] PDF
Molnár Pálma.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (842kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmenedzsment, Vendégelégedettség, Lojalitás, Szolgáltatás, vendéglátás
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:12
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet