A Front Office kiemelt szerepének és vendégelégedettség befolyásoló hatásának vizsgálata a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül

Misák Zsófia (2014) A Front Office kiemelt szerepének és vendégelégedettség befolyásoló hatásának vizsgálata a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Misák Zsófia.pdf] PDF
Misák Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Taszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HIPI elv, Vendégelégedettség, mérés, Front Office, Corinthia Hotel Budapest, Minőség, szállodai
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 10. 16:23
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet