Konferencia szállodák vendégszegmenseinek összehangolása a vendégelégedettség növelése érdekében

Pinczés Sztella (2014) Konferencia szállodák vendégszegmenseinek összehangolása a vendégelégedettség növelése érdekében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pinczés Sztella.pdf] PDF
Pinczés Sztella.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (796kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vendégelégedettség, Sofitel Budapest Chain Bridge, Vendégforgalom, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 07. 10:39
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 14:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet