A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban

Nagy Nóra (2014) A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Nagy Nóra.pdf] PDF
Nagy Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Reklámszervező szakmenedzser szak

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Média, Gyermek, iskolás, Reklám, Gyermekreklám, Jogi szabályozás, tv műsor, Médiahatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Attila
Rekord készítés dátuma: 2024. Okt. 16. 15:57
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 31. 14:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet