Méreg Amadea Éva (2023) A bankszektor marketingtevékenységének és fogyasztói szokásainak elemzése, előtérben a fuzionáló MBH Bank Nyrt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A bankszektor marketingtevékenységének és fogyasztói szokásainak elemzése, előtérben a fuzionáló MBH Bank Nyrt..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat Méreg Amadea Éva H6DQAZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (430kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Méreg Amadea Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A bankszektor a gazdaság kiemelkedő szereplője, a pénzügyi rendszer működésének meghatározó eleme, hatással van a vállalkozásokra és a fogyasztókra egyaránt. Az elmúlt években a bankszektorban több jelentős fúzió és felvásárlás is történt, ami az iparág globális versenyképességére és struktúrájára is befolyással van. A fúziónak köszönhetően kialakult nagyobb tőke segítségével a fuzionálás célja a hatékony működés, a piaci részesedés és a versenyképesség erősítése. A fuzionáló bankok pozitív és negatív hatást gyakorolhatnak a fogyasztókra és a gazdaságra is. A szabályozások betartásával és a megfelelő marketingtevékenység alkalmazásával a fúzió okozta előnyök és kockázatok között nagyobb egyensúlyt teremthetnek a fúzióra készülő bankok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, bank, bankmarketing, fúzió(k), kérdőíves felmérés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |