Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka

Toldi Petra (2023) Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Thesis final-02.pdf] PDF
Thesis final-02.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Berzsenyi-Kelemen Lili - Toldi Petra szakdolgozatának bírálata.pdf] PDF
Berzsenyi-Kelemen Lili - Toldi Petra szakdolgozatának bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (264kB)
[thumbnail of Toldi  Bírálat vizsgakörökkel  by Hidasi.pdf] PDF
Toldi Bírálat vizsgakörökkel by Hidasi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (268kB)

Absztrakt (kivonat)

A Zara márka sikerességét kutatom és próbálok arra következtetni, hogy ez a sikeresség a jövőben is megmarad-e. Környezetemben azt tapasztaltam, hogy akár egy ilyen nehezebb gazdasági helyzetben, amikor magas inflációval kell szembenéznünk, az emberek hatalmas pénzösszeget képesek fast fashion üzletekben otthagyni. Érdekelt, hogy mi titka annak, hogy a Zara már évek óta az egyik legnépszerűbb multinacionális vállalat a fast fashion iparágban. Mi lehet az oka ennek a népszerűségnek és sikerességnek? Melyek azok a tényezők, amelyek segítenek, hogy kiemelkedjen a márka a többi versenytársához képest?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fast fashion, fenntarthatóság, Inditex, Zara
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Okt. 03. 13:43
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 03. 13:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet