Toldi Petra (2023) Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Thesis final-02.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Berzsenyi-Kelemen Lili - Toldi Petra szakdolgozatának bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (264kB) |
|
PDF
Toldi Bírálat vizsgakörökkel by Hidasi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (268kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Zara márka sikerességét kutatom és próbálok arra következtetni, hogy ez a sikeresség a jövőben is megmarad-e. Környezetemben azt tapasztaltam, hogy akár egy ilyen nehezebb gazdasági helyzetben, amikor magas inflációval kell szembenéznünk, az emberek hatalmas pénzösszeget képesek fast fashion üzletekben otthagyni. Érdekelt, hogy mi titka annak, hogy a Zara már évek óta az egyik legnépszerűbb multinacionális vállalat a fast fashion iparágban. Mi lehet az oka ennek a népszerűségnek és sikerességnek? Melyek azok a tényezők, amelyek segítenek, hogy kiemelkedjen a márka a többi versenytársához képest?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fast fashion, fenntarthatóság, Inditex, Zara |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Okt. 03. 13:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 03. 13:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |